Netflix, HBO și Disney au un nou rival: când se lansează SkyShowtime

de: Andrei Tilimpea
04 02. 2022

Compania-mamă a Sky, Comcast, a anunțat că operațiunea sa de streaming în comun cu ViacomCBS a primit aprobarea deplină de reglementare pentru o lansare europeană.

Noua platformă de streaming, Sky Showtime, a fost dezvăluită pentru prima dată la jumătatea anului 2021 și va fi lansată în peste 20 de piețe europene, cuprinzând 90 de milioane de case la sfârșitul acestui an. Acesta va reuni divertisment, filme și seriale originale din portofoliul de mărci NBCUniversal, Sky și ViacomCBS, inclusiv titluri de la Showtime, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Pictures și Peacock.

Sky Showtime se va lansa pe piețele din afara amprentei existente de televiziune cu plată și OTT a Sky, cea mai mare parte a atenției urmând să fie pusă pe Europa de Est și de Nord. Acestea includ: Albania, Andorra, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Țările de Jos, Macedonia de Nord, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania și Suedia.

Lupta pentru supremație va fi acerbă

CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan, care a fost numit în această funcție luna trecută, a declarat: „suntem încântați că SkyShowtime a primit toate avizele legale și abia așteptăm ca acest serviciu de divertisment nou, unic și convingător, cu o gamă variată de conținut  din întreaga lume, să fie disponibil pentru milioanele de spectatori din aceste țări.”

Oferta SkyShowtime va cuprinde 10.000 de ore de conținut pentru toate genurile și categoriile de public, inclusiv drame, filme pentru copii și familii, francize-cheie, filme în premieră, programe locale, documentare și multe altele.

Anunțul celor de la Showtime vine după ce, în ultimele două săptămâni, alte două platforme și-au anunțat prezența în România, în 2022. Este vorba despre HBO Max, care va înlocui HBO GO, din 8 martie, și despre Disney+, care va fi lansat în vară, fără a avea încă o dată de lansare.